Innovatiekompas

innovatiekompas

Innovatie staat zowel bij bedrijven als de politiek en het onderwijs zeer hoog op de agenda. Toch blijkt succesvol innoveren in de praktijk een moeilijk proces. Veelbelovende innovaties en marktintroducties blijken niet te leiden tot grote volumes en snelle groei.Uit onderzoek blijkt dat niet een gebrek aan ideeën de bottleneck is voor succes, maar juist de wijze waarop het product of concept wordt gelanceerd in de markt.

Dr. Guy Bauwen, mijn directeur bij het kenniscentrum Innovatief Ondernemen aan de Hogeschool Rotterdam, heeft een visie en methodiek ontwikkeld, die ondernemers inzicht geeft en ondersteunt bij het succesvol vercommercialiseren van kansrijke innovaties. Het Innovatiekompas, dat met haar 8-kompaspunten inzicht geeft in de huidige situatie en handvatten biedt om de zwakke punten te verbeteren, vormt hierbij de kern. Het is een zeer praktisch handboek geworden waardoor het zeker ook voor ondernemers aan te bevelen is.

Interesse in het boek? Klik op onderstaande button.

Managementboek iWill

Plaats een reactie